دانلود بازی SENUAS SAGA HELLBLADE II


بر اساس تریلرها و اطلاعات منتشر شده، این اثر قرار است که تجربه‌ای عمیق‌تر و فراگیرتر از بازی قبلی ارائه دهد. برخی از ویژگی‌های کلیدی این بازی سبب می‌شود که در قامت یک اثر AAA به آن نگاه کرده و برای تجربه‌اش هیجان‌زده باشیم. گرافیک و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای در این بازی دیده می‌شود. استودیو نینجا تئوری از موتور Unreal Engine 5 برای خلق دنیایی زیبا و وهم‌آور استفاده می‌کند. طراحی صدای فراگیری هم در بازی وجود دارد. صدای بازی نقشی اساسی در القای حس اضطراب و وحشت در بازیکن ایفا می‌کند.

گیم‌پلی مبتنی بر مبارزه و کاوش است و تقریبا همان المان‌های مشابه نسخه اول را در این نسخه هم خواهیم دید. سنا باید با دشمنان مختلفی از جمله موجودات افسانه‌ای و تجسمات بیماری خود مبارزه کند. داستانی قدرتمند و تأثیرگذار هم داریم که بازیکن را تا انتها میخکوب خود خواهد کرد. داستان بازی بر اساس تجربیات واقعی افراد مبتلا به بیماری‌های روانی نوشته شده است. بازی Hellblade II به‌عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۲۳، مورد توجه بسیاری از منتقدان و بازیکنان قرار گرفته است و اگر به دنبال تجربه‌ای منحصر به فرد و تأثیرگذار هستید، این اثر می‌تواند تا روزها و حتی هفته‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

ویژگی‌های کلیدی بازی

این بازی توسط Melina Juergens، بازیگر نقش سنا در بازی قبلی، صداپیشگی می‌شود و دوباره می‌توانیم شاهد حضور وی در فصل جوایز گیم اوارز باشیم. استودیو نینجا تئوری با همکاری متخصصان سلامت روان برای اطمینان از اینکه بازی به طور دقیق بیماری‌های روانی را به تصویر می‌کشد، همکاری کرده است. این بازی قرار است تجربه‌ای بدون بارگذاری را ارائه دهد که به غوطه‌وری بیشتر بازیکن در دنیای بازی کمک می‌کند. در نظر داشته باشید که بازی هل بلید ۲ یک بازی انحصاری برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس و ویندوز خواهد بود و البته شایعاتی به گوش می‌رسد که شاید بازی در آینده برای پلی‌استیشن هم عرضه شود.

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11 64 Bit

Processor: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 2600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1070 | AMD RX 5700 | Intel Arc A580

Storage: 70 GB available space

Additional Notes: SSD Required

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11 64 Bit

Processor: Intel i7-10700K | AMD Ryzen 5 5600X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia RTX 3080 | AMD RX 6800 XT | Intel Arc A770

Storage: 70 GB available space

Additional Notes: SSD Required

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *