بازی Witchfireمنتشر شد + لینک دانلود بازی


نیروهای اهریمنی که روحشان به تسخیر شیطان درآمده قرار است در بازی ویچ فایر مقابل شما قرار بگیرند. سلاح به دست در دنیایی بیرحم باید به دنبال نابودسازی نیروهایی باشید که جثه آنها چندین برابر شما بوده و همین موضوع سبب خواهد شد تا در برابر یکی از دشوار ترین گیم پلی های جهان قرار بگیرید که برای عبور از تک تک مراحل آن باید زحمات بسیاری بکشید. دنیای این بازی جایی برای اشخاص ضعیف نبوده به همین دلیل پیشنهاد می شود خود را تقویت کنید. جهت بررسی و معرفی بازی Witchfire با ما همراه باشید.

بازی Witchfire

بازی Witchfire

بازی ویچ فایر شاهکاری از نمونه ترین بازی های فانتزی و اکشن در دنیای بازی بوده که استودیو The Astronauts با الهام گیری از جدید ترین متدهای روز دنیا در حال ساخت بازی بوده است. بازی ویچفایر یا جادوگر در مورد رونمایی مهارت های شخصی در زمینه مبارزه با نیروهای اهریمنی بوده که برای عبور از دشمنان نباید به سلاح خود تکیه کنید زیرا مهارت های انفرادی شما در این زمینه نقش مهمی داشته که نباید نادیده گرفته شود. جهت آشنایی با نقد بازی Witchfire باما همراه باشید.

 

بررسی Witchfire

بررسی Witchfire

ویچ فایر یک بازی جادوگر مانند از استودیو The Astronauts بوده که محصول جدید خود را قصد دارد در دنیایی فانتزی و جدیدی پیاده سازی کند که براساس آن گیمرها قادر به حضور در شرایط جدیدی هستند که نمونه آن هم کمتر دیده شده است. داستان و روایتگری بازی از جایی آغاز می شود که شما باید در دنیایی که نیروهای تسخیر شده بسیاری در آن وجود داشته حضور پیدا کنید. دشمنان بازی از قدرت و جثه بالایی بهره مند هستند که این موضوع سبب خواهد شد تا چالش های پیش روی شما سخت تر از چیزی باشد که به نظر بیاید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *