دانلود بازی Bodycam برای کامپیوتر


دانلود بازی Bodycam برای PC اولین بازی شوتر چندنفره واقعی‌گرایانه، در ژانر اول شخص با استفاده از آخرین فناوری‌های موجود در موتور بازی نسل بعدی Unreal Engine 5 است. آماده شوید تا به عمق اکشن‌های سریع بادی‌کم فرو روید، جایی که هر گلوله حساب شده و هر انتخاب می‌تواند بر پیروزی یا شکست تیم شما تعیین‌کننده باشد.

 

بازی Bodycam یک بازی شوتر اول شخص چندنفره بسیار واقع‌گرایانه است که با استفاده از آخرین فناوری‌ها از موتور بازی Unreal Engine 5 نسل بعدی ساخته شده است. توسعه داده شده توسط دو علاقه‌مند به بازی ویدیویی 17 و 20 ساله اهل فرانسه، این بازی طراحی شده تا حدود واقع‌گرایی و فوتورئالیسم را پیش ببرد: تجربه‌ای واقعاً انقلابی برای ژانر.

با توانایی‌ها و فناوری‌های موجود از طریق Unreal Engine 5، بازیکنان تجربه‌ای از بازی‌های نسل بعدی را تجربه خواهند کرد که آینده بازی‌های ویدیویی واقع‌گرا را نشان می‌دهد – گرافیک‌های خیره‌کننده، اثرات صوتی فرساینده، و همچنین تجربه‌ای تیراندازی و حرکت انقلابی.

آماده شوید تا در مراحل مبارزهٔ فشردهٔ با هم‌تیمی‌هایتان فرو روید، استراتژی‌ها را برنامه‌ریزی کرده و با استفاده از تجهیزاتتان بر روی حریفان تان برتری پیدا کنید. محیط‌های بسیار جزئیدار اجازه فراگیری تمام و کلیه افسردگی را می‌دهند. از حالت‌های بازی کلاسیک مانند Deathmatch یا Team Deathmatch لذت ببرید، و همچنین یک حالت جدید Body Bomb که برای رقابت طراحی شده است. همکاری و ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان برای برنده شدن اساسی خواهد بود!

دانلود با لینک مستقیم

دانلود کرک آنلاین بازی Bodycam به صورت جداگانه

نسخه حجم سرور پی سی دی
Fix_Repair_Steam_Generic 11.6MB DOWNLOAD
– رمز فایل: www.p30day.com

 

دانلود نسخه کرک شده آنلاین 0xdeadcode بازی کامپیوتر Bodycam | حجم: 24GB

– جهت اجرای این بازی باید لانچر Steam را نصب کنید و یک اکانت جدید فیک بسازید

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 2GB DOWNLOAD
10 2GB DOWNLOAD
11 2GB DOWNLOAD
12 2GB DOWNLOAD
13 162MB DOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *