تورنومنت Tom Clancy’s Rainbow Six Siege | قوانین و مقررات | دوره پنجم


سلام عشق گیما چطورین بچه ها ؟‌ ثبت نام چهارمین دوره تورنومنت رینبو ما در روز سه شنبه – 17  بهمن ۱۴۰۲ شروع خواهد شد و قوانین و اطلاعات بازی به صورت زیر می باشد :‌

نحوه ثبت نام چگونه است ؟‌

علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش تورنومنت ها در وب سایت و یا کلیک بر روی اینجا ، داخل تورنومنت ثبت نام و مشخصات لازمه را وارد کنند و با شما ارتباط برقرار خواهیم کرد، همچنین تنها پس مشاهده موفق بودن ثبت نام شما درتورنومنت و پرداخت ورودی ثبت نام شما نهایی شده است ) ( اگر ثبت نام کردید و پرداخت ناموفق بود بدانید که ثبت نام شما کامل نشده )

اگر بعد از ثبت نام و پرداخت ورودی قصد ویرایش اطلاعات خود را داشتید نگران نباشید و در اینستاگرام، تلگرام و یا دیسکورد با ما در ارتباط باشید .

تورنومنت دارای ورودی است ؟‌

ثبت نام در دور سوم مسابقات ما  دارای ورودی می باشد و به تیم اول جایزه ای نقدی (30 میلیون ریالی ( در صورت 16 تیمه بودن) ) تقدیم میگردد . مقدار ورودی برای هر تیم 250هزار تومان یعنی 50 هزار به ازای هر نفر ( یا هر اکانت ) از اعضای اصلی تیم و برای افراد ذخیره بیست و پنج هزار تومان می باشد .

نکته مهم : قبل از ثبت نام حتما از امکان حضور پیدا کردن  خود اطمینان داشته باشین  چرا که در صورت ثبت نام و  قرعه کشی تیم ها و عدم حضور یا انصراف شما امکان برگشت هزینه وجود نخواهد داشت،

تنها یک هفته قبل از شروع تورنومنت و قرعه کشی برای مسابقات امکان برگشت وجه وجود دارد ( با کسر 10 درصد از کل پول پرداختی شما) ( برای مثال اگر 250هزار تومان پرداخت کرده اید 25000تومان از آن کسر می گردد)

تورنومنت برای چه دستگاهایی است ؟‌

از آنجایی که بازی دارای کراس پلی می باشد ، در حال حاضر دور سوم تورنومنت برای دارندگان کنسول PS4  و PS5 و Xbox می باشد و  در سری های بعدی در صورت بودن تعداد بازیکن کافی برای PC نیز برگزار خواهد شد.

قوانین و تخلفات :

استفاده از هر گونه حرکت به عنوانه فریب و باگ در بازی که خارج از چهار چوب بازی باشد تخلف محسوب میشود و با تیم متخلف به صورت جدی برخورد میشود و اگر تخلف به صورتی‌ باشد که  در نتیجه بازی تاثیر داشته باشد  موجب حذف تیم از مسابقات میگردد، ضمنا بازیکنان در طول بازی لطفا از توهین به یکدیگر خودداری کنید برای مثال فرستادن مسیج در چت خصوصی کنسول . ( تی بگ آزاد 😀 )

تنظیمات هاست و بازی :

تمامی بازی ها و تعداد راند ها بر اساس مسابقات پرولیگ چیده و تنظیم می شوند .

Number of round : 12
Attacker/defender role swap : 6
Overtime : 3 round
Overtime Score difference : 2
Overtime role change : 1
Damage handicap : 100
Freindly fire damage : 100
Injured : 20
Sprint : on
Lean : on
Death replay : Off

Game mode 1.2.3.2 : TDM BOMB 

Plant duration : 7
Defuse duratin : 7
Fuse time : 45
Preparation : 45
Time of the Day: Day
Hud Setting : PRO

تعداد تیم ها و شرکت کنندگان و حالت بازی (BOMB)

در این دوره از تورنومنت حداقل  8 تیم 5 نفره . حداکثر 16 تیم ( 5 نفره ) حاضر خواهند بود ، هر تیم می تواند حداکثر 10 اکانت تعویضی را در حین ثبت نام وارد کند،که با قرعه کشی در دو براکت قرار خواهند گرفت و به مصاف یکدیگر خواهند رفت ، مسابقه های برگزار شده به حالت Best of 3 خواهد بود به این معنی که مسابقه تیم ها در سه مچ و نقشه مختلف در حالت bomb برگزار و تیم برنده به مرحله بعدی خواهد رفت .

انتخاب MAP

MAP های بازی از میان گزینه های زیر به این صورت انتخاب خواهد شد :

 

در این دوره  مپ های بازی رو به صورت رندوم برای هر تیم انتخاب می کنیم توسط نرم افزار های انتخاب رندوم و شرایط برای همه یکسان است .

تاریخ برگزاری دوره سوم مسابقه تورنومنت آنلاین ما متعاقبا اعلام خواهد شد  و بعد از تکمیل شدن ظرفیت و مشخص شدن قرعه کشی تیم ها ساعت و روز مسابقات مشخص می شود و به سرگروه های هر تیم اطلاع رسانی می شود. همچنین از طریق وب سایت و استوری های اینستاگرام اطلاع رسانی می گردد.

نحوه اینوایت کردن برای مسابقه ؟‌

لابی بازی 15 دقیقه قبل از  از زمان انتخابی باز شده و ما سرگروه های تیم ها رو اینوایت کرده و آن ها موظف هستند اعضای تیم خود را  برای کاستوم دعوت کنند، همچنین تا 15 دقیقه تاخیر برای هر تیم مجاز می باشد و در صورت عدم حضور هر تیم در مسابقه تیم دیگر برنده اعلام می شود، بنابراین با در نظر گرفتن زمان تاخیر برای هر دو تیم نهایتا 30 دقیقه زمان جوین در نظر گرفته شده است . ( مثلا اگر بازی ساعت 5 است از ساعت 4:45 دقیقه فرایند اینوایت و جوین شدن شروع می شود و با حداکثر 15 دقیقه تاخیر  تا ساعت 5:15 تایم جوین وجود دارد ) ، توجه داشته باشید در صورت عدم حضور به موقع تمام اعضای تیم ها در موعد تعیین شده موجب به حذف شدن شما و برنده شدن تیم مقابل که به موقع آمده می شود .

لایو استریم بازی 

مسابقات در حد امکان به صورت لایو استریم از طریق پلتفورم های زیر پخش زنده خواهد شد و همینطور تمامی بازی های استریم شده ضبط و در پلتفورم های استریم  بارگزاری و دخیره  خواهند شد و برای همیشه باقی می ماند.

       

توجه کنید : حتما در حین ورود اطلاعات لوگوی تیم خود را نیز بارگزاری کنید و یا اگر در حین ثبت نام سایت این کار را نکردید بعدا برای ما در ایسنتاگرام ارسال نمایید چرا که از لوگوی  شما برای تیزر مسابقات و بنر های سایت استفاده می شود .

آیا امکان تعویض یار در تورنومنت وجود دارد ؟‌

همانطور که گفته شد بازی ها به صورت BEST OF 3 می باشد و شما بعد از اتمام هر مچ و بعد از انتقال به صفحه لابی می توانید تعویض انجام دهید ( توجه داشته باشید تنها می توانید اکانت هایی را اینوایت کنید که اسم آن ها را قبلا در لینک ثبت نامی یا توضیحات به عنوان تعویضی ثبت کرده اید )

تعداد تعویضی ها و پلیر های هر تیم ؟

هر تیم دارای 5 بازیکن اصلی و همینطور حداکثر 10 عدد یار تعویضی ( اکانت تعویضی ) خواهد بود بنابراین هر تیم می تواند در زمان ثبت نام 15 اکانت یا بازیکن معرفی و ثبت کند.

تعداد ری هاست ، زمان استراحت فنی و پاوز تایم ها ؟

در طول هر مسابقه هر تیم تنها یک بار اجازه درخواست ری هاست هر مپ را دارد ، این به این معنی است که در طول کل مسابقه Bo3 در مجموع حد اکثر 6 ری هاست ( هر تیم 3 ری هاست )  صورت می پذیرد در صورتی که از 30 ثانیه اول فاز اتک نگذشته باشد و همینطور کیلی بین دو تیم رد و بدل نشده باشد  و طریقه درخواست هم به این صورت می باشد که در طول بازی این موضوع را با ما در میان می گذارید و بعد از هماهنگی و تایید ما می تونین لفت بدین ، لفت دادن سرخود و بدون هماهنگی در حین مسابقه به منزله انصراف و باخت تیم شما می باشد، همچنین اگر در حین بازی از هر کدام از تیم ها بازیکنی لفت بخورد و از زمان پاوز نگذشته باشد هر بار یک الی دو دقیقه پاوز خواهد شد ( به صلاحدید تیم برگزار کننده ) . زمان استراحت در  مپ سوم حداکثر 15 دقیقه می باشد و با هماهنگی هر دو تیم انجام می شود.

نحوه هماهنگی زمان و ساعت مسابقه ؟ 

سرگروههای هر دو تیم بایستی پس از مشخص شدن قرعه کشی  و حریف ها چند روز قبل از برگزاری با یکدیگر  ارتباط برقرار کنند(مجهول بودن سر گروه در روز مسابقه به منزله انصراف ان تیم در نظر گرفته میشود)، زمان و روز مسابقات سعی می شود به گونه ای انتخاب شود که برای تمام دوستان رضایت بخش باشد در صورت در دسترس نبودن سرگروه پیگیری توسط برگزار کنندگان انجام نمی شود و این امر به منزله انصراف آن تیم در نظر گرفته می شود ( به علیت شروع شدن فرآیند تورنومنت وجه برگشت داده نمی شود )

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *