دانلود بازی Ready or Not – Rune برای کامپیوتر


image

بعد از مدت ها بازی Ready or not  از حالت Early Access خارج شد و به طور رسمی منتشر شد . بازی کامپیوتر Ready or Not در سبک  اکشن و ماجراجویی محصولی از VOID Interactive می باشد . این بازی داری گیم پلی تیراندازی تاکتیکی با زاویه دوربین اول شخص است که دنیای امروزی را به تصویر می کشد که در آن واحدهای پلیس SWAT برای خنثی کردن موقعیت های خصمانه و رویارویی فراخوانده شده اند . یک سیستم عمیق کنترل سلاح و سیستم مانور بازیکن را کاوش کنید که به منظور ارائه سطح بی سابقه ای از کنترل افسران و اثربخشی موقعیتی آنها طراحی شده است . همچنین بازی از یک طرح کنترل ساده و طبیعی استفاده می کند که بازیکنان را مجبور نمی کند که در اطراف خود دست و پا بزنند و ده ها دستورکلیدی را فراموش کنند .

بازی Ready Or Not از داستان خاصی بهره نمیبرد. شما عضو نیروهای ضربت شهر لوس سوئنوس هستید و باید ماموریت های مختلفی که به شما داده می شود را با استراتژی و همکاری تیمی به انجام برسانید.بازی بیشتر از این که به fps های معمولی که ما میشناسیم شباهت داشته باشد به بازی هایی نظیر Escape from Tarkov شباهت دارد و بیشتر با یک shooter realistic سر و کار داریم. یکی از بازی هایی که شاید می توان گفت بازی از آن الهام گرفته است بازی Tom Clancy’s Rainbow Six: Vegas می باشد.

با اینکه مکانیزم های بازی، شکل و فرم و گرافیک بازی Ready or Not در حد و اندازه های عناوین بزرگی مثل Rainbow six است اما در کمال تعجب توسط یک استودیوی مستقل ساخته شده است و یک بازی مستقل به حساب می آید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *