راهنمای بازی alan wake2


همونطور که میدونید باس فایت آخر بازی alan wake خود الن هست

که سگا اندرسون که شما باشید باید با اون مبارزه کنید.

پس از اینکه بازیکنان مراسم احضار را کامل کردند، اگر شروع داستان آلن تکمیل شده باشد، یک کات سین پخش می شود و پس از اینکه آلن به دلیل تشریفات ظاهر نشد، ساگا قطعات پایانی پازل را کنار هم قرار می دهد. ساگا به بازیکنان نشان می دهد که آلن از مکان تاریک فرار کرده است و آقای اسکرچ جلوه ای از حضور تاریک نیست بلکه آلن است که قدرت حضور تاریک در آن ساکن شده است. سپس آلن برای حمله به ساگا در ساحل ظاهر می شود و مبارزه نهایی آغاز می شود.

مبارزه با آلن ترکیبی از مبارزه با آقای اسکرچ در پشت ایستگاه کلانتر و مبارزه احضار آیینی است. در حالی که بازیکنان مجبور نیستند با انبوهی از Taken که در ساحل ازدحام می کنند سر و کار داشته باشند، خود آلن به اندازه کافی سریع و قوی است تا ساگا و بازیکنان را آزمایش کند. همانند مبارزه با مستر اسکرچ، بازیکنان باید مجموعه ای از چراغ ها را تنظیم کنند که حضور تاریکی را از بین ببرد - این بار در تلاشی برای از بین بردن پیوند آن با آلن.

بازیکنان فقط دو چراغ خواهند داشت که باید تحت تأثیر قرار گیرند، و آنها در حال حاضر روشن هستند، بازیکنان فقط باید چراغ ها را بچرخانند تا پرتوها را با قفسی که برای به دام انداختن و از بین بردن سایه ها است، تراز کنند. آلن سعی خواهد کرد ساگا را با استفاده از لانژ تله‌پورتینگ تهاجمی‌تر از آنچه که بازیکنان در مبارزه با اسکرچ دیدند، بکشد، علاوه بر این یک حمله پالس بزرگ که انرژی تاریک را در شعاع اطراف آلن ساطع می‌کند. بازیکنان می‌توانند به طور موثری از تپش‌های تنومند و غوغاهای آلن فرار کنند، با این حال، نبض‌های انرژی تاریک به سختی می‌توان از موانع عبور کرد و اغلب از موانع عبور می‌کند، بنابراین مطمئن شوید که مسکن‌ها را در دسترس داشته باشید و سریعاً آن‌ها را آماده کنید تا بتوانید سلامتی خود را به سرعت بازیابی کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *