گلیچ پول(کردیت) بی نهایت در بازی Starfield


برای انجام گلیچ استارفیلد، بازیکنان باید راهی شهر آکیلا شوند که در سیاره آکیلا در سیستم ستاره‌ای شاین قرار دارد. پس از رسیدن به آنجا، آنها باید از دروازه عبور کرده و مسیر پیش روی خود را تا رسیدن به فروشگاه عمومی Shepherd دنبال کنند. درست در جلوی فروشگاه، دو حوضچه وجود دارد، و اگر بازیکنان با زاویه مناسب به دورترین آنها نگاه کنند، می‌توانند از طریق نقشه و صندوقچه حاوی تمام اجناس امرسون شپرد را ببینند.

علاوه بر 5000 اعتبار، بازیکنان می‌توانند حدود 40000 اعتبار کالا را سرقت کنند و پس از آن، می‌توانند آنها را در برخی از فروشگاه‌ها و تجار دیگر در سراسر شهر بفروشند. حدود 48 ساعت UT طول می کشد تا Shepherd و سایر بازرگانان آکیلا سیتی دوباره انبار کنند و اعتبارات خود را پس بگیرند، اما بازیکنان می توانند با سفر به سیاره ای مانند Jemison در سیستم آلفا قنطورس، که در آن 24 ساعت محلی انتظار است، این روند را تسریع بخشند. معادل 50 ساعت انتظار UT.
با این حال، قبل از انجام این کار، بازیکنان ممکن است بخواهند به دو مکان دیگر در شهر آکیلا بروند، جایی که می‌توانStarfield puddle glitch را انجام داد. اولی روبروی گودال فروشگاه عمومی شپرد در زیر سایبان آبی بیرون از هیچینگ پست است. دومی درست در سمت راست پله هایی است که به رولند آرمز منتهی می شود. حوضچه Hitching Post تنها دارای 1200 اعتبار و یک دسته الکل تصادفی است، اما رولند اسلحه دار  دارای 4500 اعتبار است .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *