تاریخ انتشار نسل بعدی کنسول Xbox فاش شد


بر اساس برخی از اطلاعات فاش شده از  مکاتبات تازه منتشر شده بین مدیران مایکروسافت، کنسول بعدی ایکس باکس در سال 2028 عرضه خواهد شد.این چشم اندازه انتشار، که به عنوان بخشی از دعوای حقوقی ناشی از خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت که هنوز در حال بررسی است، رونمایی شده است، که دقیقا با نقشه راه قبلی فاش شده این شرکت برای نسل بعدی کنسول های Xbox همزمان است.در جریان نبرد حقوقی اخیر این غول فناوری با FTC، مایکروسافت گفت که انتظار دارد جانشین پلی استیشن 6 و ایکس باکس سری X/S در سال 2028 عرضه شود. اما از آنجایی که این ادعا از سوی وکلای این شرکت سرچشمه گرفته است، بسیاری تردید داشتند که آیا باید آن را به صورت واقعی بپذیرند یا خیر ؟

برخی از مکاتبات تازه پدیدار شده بین مدیران مایکروسافت اکنون اعتبار بیشتری به این نقشه راه پس از انتشار آنها پس از شکایت ضد انحصار FTC علیه خرید Activision Blizzard اضافه کرده است. پیام‌های چت  به تاریخ می 2022 می باشد ، از نشستی بین رهبری ارشد مایکروسافت و مقامات ارشد ایکس‌باکس سرچشمه می‌گیرد. Axios گزارش می دهد که در طول کنفرانس، یکی از مدیران این شرکت به طور اتفاقی از سال 2028 به عنوان چشم انداز انتشار کنسول بعدی ایکس باکس یاد کرد، به نقل از رونوشت گزارش های چت اخیرا منتشر شده.

از آنجایی که  مکاتبات فاش شده در اواسط سال 2022 اتفاق افتاده است، این امکان وجود دارد که برنامه های چشم اندازی بزرگ مایکروسافت برای نسل بعدی کنسول در این مدت تغییر کند. اما با توجه به اینکه این دومین باری است که یکی از نمایندگان این شرکت از سال 2028 به عنوان سال انتشار آزمایشی برای جانشین Xbox Series X/S یاد می‌کند، این برنامه زمانی اکنون نسبتاً محتمل به نظر می‌رسد. نبرد حقوقی اخیر این شرکت با FTC قبلاً تأیید می کرد که کنسول نسل بعدی ایکس باکس مایکروسافت مدتی است که در دست ساخت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *