تریلر بازی GTA 6 توسط طرفداران


فرانچایز Grand Theft Auto امروزه به بخشی جدانشدنی از هویت بازی‌های ویدیویی و تاریخ آن تبدیل شده است. بدون شک محبوبیت حال حاضر ژانر جهان باز (Open World) بدون وجود این فرانچایز میسر نمی‌شد، چراکه قسمت سوم به معنای واقعی کلمه فرم امروزی عناوین جهان باز را برای اولین بار در دسترس همگان قرار داد. پس از آن نسخه‌های San Andreas ،Vice City و قسمت‌های بعدی، مسیر پیشرفت و تحول را ادامه دادند تا هر کدام به نوبه خود جایگاهی ویژه در فهرست بهترین بازی‌های تاریخ داشته باشند.

درحالیکه گیمرها مشتاقانه منتظر شنیدن اخبار جدید هستند، یکی از کانال‌های یوتیوب به‌نام 12th Hour تصمیم گرفته کاری که تیم توسعه راکستار تا به امروز انجام نداده را انجام بدهد. این کانال به‌تازگی یک تریلر رونمایی از بازی GTA 6 ساخته که برخلاف آنچه انتظار می‌رفت، طرفداران را حسابی تحت تاثیر قرار داده است. جالب اینجاست که این تریلر خوش ساخت و جذاب تا اینجای کار بیش از ۳.۱ میلیون بازدید را به خود اختصاص داده که منعکس کننده انتظارات و اشتیاق سرخورده جامعه برای رونمایی واقعی بازی است.

کاملا واضح است که هر روز انتظار برای طرفداران سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود، اما اگر یک تریلر ساخته شده توسط طرفداران بتواند این سطح از هیجان را ایجاد کند، تصور هیجان بوجود جامعه گیمرها هنگام رونمایی رسمی راکستار از بازی غیرقابل تصور است. شاید هنوز ماه‌ها با تریلر رونمایی رسمی یکی از بزرگترین و مورد انتظارترین بازی‌های تاریخ فاصله داشته باشیم، اما به‌لطف کانال یوتیوب 12th Hour، اکنون صبر کردن برای طرفداران کمی راحت‌تر از قبل شده است.

مراحل توسعه بازی به‌شدت مورد انتظار GTA 6 همچنان ادامه دارد و علیرغم نبود هرگونه اطلاعات رسمی، انتظار می‌رود اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *