شروعی جدید برای بازی جنگ ستارگان در راه است ؟ 

دوره جدیدی برای بازی‌های جنگ ستارگان در راه است، زیرا ناشران و توسعه‌دهندگان بیشتری پس از سال‌ها در انحصار EA بودن فرصتی برای روایت داستان‌هایی جذاب در این کهکشان نمادین دارند. یکی از این پروژه‌ها چیزی نیست جز Star Wars Outlaws ، یک بازی جهان باز جاه‌طلبانه که در مجموعه‌های زیادی از شرارت‌ها اتفاق می‌افتد که معمولاً برای یک بازی جنگ ستارگان با بودجه کلان اتفاق نمی افتد.با هدایت استودیوی Massive Entertainment که در عنوان جدید Avatar: Frontiers of Pandora  دخیل بوده است این بار وظیفه ساخت تجربه ای جدید از جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است، بازیکنان این شانس را خواهند داشت تا به عنوان یک شخصیت جدید  و با نگاهی جدید  تجربه فرار از چنگ آهنین امپراتوری و دور شدن از جنگ داخلی کهکشانی  را داشته باشند ، و از بازی لذت ببرند .برخلاف دیگر بازی‌های مشهور جنگ ستارگان، Outlaws شما را در جایگاه یک فرصت‌طلب قرار می‌دهد که وقتی خود را در میان تیراندازی‌های سریع و نبرد بین ستاره‌ای خود و اسپیدرها می بیند دارای قدرت جدای ها و فورس نیست و  قدرت نیروی نیرویی ندارد.

با نگاهی عمیق  به  گیم پلی منتشر شده از آن  در رویداد ژوئن Ubisoft Forward، در اینجا تمام چیزهایی است که تاکنون در مورد Star Wars Outlaws می دانیم با یکدیگر مرور کرده ، از تاریخ انتشار هدفمند آن تا طرفداران بزرگ ربات ها که طرفداران به نوعی عاشق این بازی شده اند.

تاریخ انتشار بازی  :

در حال حاضر،بر روی کاغذ یوبی سافت سال 2024 را برای تاریخ انتشار Star Wars Outlaws مشخص کرده است. در حالی که برخی از بازی‌های این شرکت در چند ماه گذشته تاخیرهای زیادی را دریافت کرده‌اند ( به عنوان مثال به Skull and Bones یا ریمیک شاهزاده ایرانی: شن‌های زمان) – احتمال زیادی وجود دارد که بازی در همین تاریخ نا دقیق منشتر شود و تا به حال نشانه ای از  به تاخیر افتادن در آن وچود ندارد .

داستان بازی Star Wars Outlaws  :

پس از سال‌ها ماجراجویی جدای ها، جنگ ستارگان یاغی ها ، شما را در چکمه‌های دختری به نام کی وس قرار می‌دهد، که خود را در فهرست تحت تعقیب ترین افراد کهکشان می‌بیند. وس در تلاش  است تا برای شروع یک زندگی جدید، سیارات دور را کاوش کند و فاصله خود را پایتخت حفظ کند، وس باید در یک کهکشان مرگبار بجنگد، دزدی کند و راه خود را از طریق یک کهکشان مرگبار پیدا کند و در میان  یک ماجراجویی میان امپریال ها و بازگشت جدای ها قرار می گیرد .

در همان زمان، وس در حال تلاش برای انجام بزرگترین سرقتی است که Outer Rim ( سیاره حلقه بیرونی ) تا به حال  به خود دیده است، اما این نقشه نیازمند تفکری چندین قدم جلوتر از سندیکاهای جنایتکار و امپراتوری است. به گفته کارگردان داستانی بازی نوید خاوری، Outlaws نوری به دنیای زیرزمینی  جنگ ستارگان می تاباند، دنیایی که از زمان ظهور امپراتوری به درستی در سایه ها مخفی مانده است. خاوری همینظور افزود : به نظر شما چه اتفاقی می افتد وقتی کهکشان دچار جنگ داخلی است و این  جنگ داخلی کهکشان را می کشد ؟ خب این جاست که  جنایتکارهای سازمان یافته  و سندیکاها فضایی برای قیام از سایه ها  پیدا می کنند . این فرصتی بسیار برای مناسب برای آن هاست تا با جست و جوری فرصت ها به دنبال نقظه شروع عالی برای خود باشند همانند امثال وس  .

این سوال پیش می آید که کای وس کیست ؟ پس کی وس کیست؟ یوبی‌سافت او را به‌عنوان یک شرور توصیف می‌کند که می‌داند چگونه از یک تنگنا خلاص شود یا یک اختلاف را با یک بلسترفضایی حل کند (اسلحه های فضایی بلستر ها ) .وظیفه جان بخشی به کاراکتر اصلی بازی یعنی وس بر عهده  هامبرلی گونزالس بازیگر زن می باشد که کار صدا پیشگی و موشن کپچر صحنه های  این کاراکتر را فراهم کرده است، برای دستگیری وس توسط جایزه بگیر ها  ، جایزه بسیار بزرگی در نظر گرفته شده است . در نیمه روشن داستان وس برای پیدا کردن زندگی ای بهتر دارای دو دوست و متحد به نام های : Nixx، یک همدم فرفری دوست داشتنی، و ND-5، یک کماندوی دروید از سری BX که به خاطر ترکیب حس قاتل بودن ، حس فشنی و شوخ طبعی  به شدت به یکی از شخصیت های مورد علاقه  جامعه جنگ ستارگان تبدیل شده است..

خاوری گفت: “زیبایی داشتن شخصیتی مانند کی وس این است که این اولین قدم او به دنیای زیرزمینی  است و ما در کنار او آن را  تجربه می کنیم.” او همچنین یک دزد حیله گر است و به نوعی تجارت اوستو [او] و نیکس با هم هر روز برای زنده ماندن می جنگند. یکی از مواردی که ما در میان اعضای تیم در مورد آن بحث می کردیم این موضع بود که خود را در ذهن کی وس  و به جای او قرار دهیم تا بدانیم  نحوه عملکرد  و تفکر او چگونه است . کی وس کامل نیست، او هنوز همه چیز را کشف نکرده ، و با این حال این احساس بسیار خوبی دارد. کاری که ما می خواهیم انجام دهیم بسیار تازه و طبیعی است . و بنابراین، توانایی رفتن به آن سفر با او و  تماشای او در حال گشت و گذار در دنیای زیرزمینی و داشتن چنین تجربه ای در جایی که شما در کنار او آن را یاد می گیرید – احساس فوق العاده ای دارد. من فکر می کنم که تیم از بابت این مورد  فوق العاده هیجان زده است.”

گیم پلی Star Wars Outlaws

در اولین نمایش گیم پلی بازی Outlaws بسیاری از توانایی ها و قابلیت های  کی وس به نمایش گذاشته شد. به عنوان یک سرکش در یک کهکشان خطرناک، کی عادت دارد ابتدا تیراندازی کند و بعداً سؤال بپرسد، و می‌تواند در طول سفر خود وارد تیراندازی‌های انفجاری و درگیری‌های فضایی شود. جالب اینجاست که دیپلماسی نیز بخش مهمی از بازی است و کی وس با لحظاتی مواجه می‌شود که می بایست با حرف زدن  و مذاکره راه  خروج  خود را از عواقب  مرگباری که باید با آن روبرو شود ، پیدا کند . به نوعی با یک بازی جهان باز در جهان جنگ ستارگان طرف هستیم .

جالب اینجاست که بازی دارای عناصر کرفتینگ ( ساخت و آپگرید)  نیز می باشد زیرا کی می تواند بلستر و گجت های خود را ارتقا دهد و Nix می تواند با دشمنان مقابله کند، حواس آنها را پرت کند و با آیتم های موجود در محیط تعامل داشته باشد. افزودن طعم بیشتر Grand Theft Yavin به گیم‌پلی یک سیستم تحت تعقیب است، اما جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد و اینکه تا چه حد می‌توانید امپراتوری را با اقدامات کی انجام دهید هنوز فاش نشده است. خاوری اضافه کرد که هدف یوبی سافت ایجاد یک تجربه بازی “واقعی سینمایی” است که بازیکنان بتوانند در آن شرکت کنند.

یکی دیگر از تکنیک هایی که چاشنی ای جذاب برای کیم پلی بازی می تواند باشد که هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده سیستم تحت تعقیب بازی است ، اما جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد و اینکه تا چه حد می‌توانید به امپراتوری را با اقدامات کی  فشار بیاورید و آستانه تحریک آن ها هنوز فاش نشده است . خاوری اضافه کرد که هدف یوبی سافت ایجاد یک تجربه بازی “واقعی سینمایی” است که بازیکنان بتوانند در آن شرکت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *