دانلود بازی AEW Fight Forever – RUNE برای کامپیوتر


AEW Fight Forever – RUNE عنوان یک بازی مبارزه‌ای و فایتینگ کشتی کج می‌باشد که توسط YUKE’S توسعه داده شده است. بازی‌های کشتی کج همیشه دارای طرفداران خاص خود می‌باشند و میلیون‌ها نفر در این دسته از بازی‌ها به دنبال کسب تجربه‌ای جدید در مبارزاتی با رینگ‌هایی مهیج هستند. غول بازی‌های کشتی کج را می‌توان wwe دانست که در سال‌های گذشته تا به کنون توانسته است با گیم پلی جذاب خود برتری خود را به سایر بازی‌های موجود در این دسته ثابت کند.

 

اما هم اکنون ما اینجاییم تا شما را با عنوانی جدید آشنا کنیم. عنوانی که بدون شک یکی از بزرگ‌ترین رقبای wwe بوده و در مدت زمانی بسیار کوتاه توانسته است توجه گیمر‌های زیادی را به سمت خودش جلب کند. پس اگر شما نیز جزو علاقه مندان با بازی‌های کشتی کج هستید با ما همراه باشید.

AEW Fight Forever – RUNE یک تحول در بازی‌های کشتی کج به شمار می‌رود. اولین نکته‌عدم وجود محدودیت‌ها است. گیمر‌ها پیش از این با محدودیت‌های زیادی در سری wwe رو به رو بودند، اما در این نسخه هیچ گونه محدودیتی پیش روی شما وجود نداشته و می‌توانید در هر حالتی بازی مورد نظرتان را اجرا کنید و هر کاراکتری که به آن علاقه‌مند بودید برای مبارزات خود برگزینید. تیم توسعه دهنده این بازی تلاش کرده است تا نه تنها تمامی استوره‌ها و حرفه‌ای‌ترین کشتی کج‌کاران را گرد یک دیگر جمع کند بلکه شرایطی را فراهم ساخته تا شما بتوانید به جدید‌ترین کشتی کج کار‌های نام آشنا در سراسر جهان دسترسی داشته باشید.

هر کدام از شخصیت‌های مورد علاقه‌تان را که می‌خواهید در بازی AEW Fight Forever – RUNE انتخاب کنید و فارغ از جنسیت‌اش به مبارزه در یک رینگ بپردازید. نکته‌ای که برای ما و دیگر گیمر‌ها تعجب‌آور است، وجود انواع حالت‌های مبارزه در رینگ می‌باشد. در این عنوان مجموعه‌ای از حالت‌های مبارزه و کشتی کج معرفی شده است که در دیگر بازی‌های موجود در این زمینه به ندرت دیده شده و یا حتی برای اجرای آن‌ها باید هزینه بسیار بالایی پرداخت کنید. در این بازی یعنی AEW Fight Forever – RUNE دیگر خبری از گیم پلی پیچیده و سیستم‌های کنترل دشوار و حجم بالای بازی نیست؛ بلکه تیم توسعه دهنده تلاش کرده است تا بازی در ساده‌ترین حالت ممکن با گیم پلی جذاب و اعتیادآور اجرا شود تا هر کسی تجربه‌ای متفاوت را کسب کند.

بر خلاف دیگر بازی‌های موجود در این زمینه، در AEW Fight Forever – RUNE برای اجرای حرکات نمایشی نیازی به ترکیب کلید‌های پیچیده نیست، و تمامی آن‌ها در مبارزات در ساده‌ترین حالت ممکن اجرا می‌شوند. پس تنها کافی است تا علاوه بر شخصیت مورد علاقه تان، حریف مقابل خود را نیز انتخاب کرده و تنها در چند دقیقه یک مبارزه مهیج را تجربه کنید. گرچه باید بگوییم که حجم پایین بازی به این معنا نیست که شما با یک گرافیک ضعیف رو به رو هستید؛ بلکه باید بگوییم که گرافیک این عنوان بسیار بالا بوده و شما را وارد دنیای هیجان‌انگیز مبارزات کشتی کج می‌کند. همان طور که اشاره کردیم هر کدام از شخصیت‌هایی که به آن‌ها علاقه دارید در دسترس می‌باشد و این امکان برای‌تان فراهم شده تا بتوانید آن‌ها را مطابق با سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

دانلود با لینک مستقیم

– رمز فایل: www.p30day.com

 

# حجم سرور پی سی دی
1 2GB DOWNLOAD
2 2GB DOWNLOAD
3 2GB DOWNLOAD
4 2GB DOWNLOAD
5 2GB DOWNLOAD
6 2GB DOWNLOAD
7 2GB DOWNLOAD
8 2GB DOWNLOAD
9 1.79GB DOWNLOAD

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *