حضور کیانا ریوز در سریع و خشن 10


شایعات در مورد حضور کیانو ریوز در  فیلم سریع و خشمگین سالهاست که در حال چرخش بوده است و به نظر می رسد که ستاره جان ویک بسیار نزدیک بود که در فیلم Fast X نقش آفرینی کند. 
ریچسون در گفتگو با اینترتینمنت ویکلی گفت: «فقط کمی شانس و زمان خوب لازم بود»  که او در Fast X ظاهر شود. نقشه ها با کیانو ریوز." ریچسون در نهایت برای بازی در نقشی که گفته می‌شود به ریوز پیشنهاد شده بود، قرارداد امضا کرد.

ریچسون گفت: «عملی سخت است.مدتی پیش، وین دیزل از دوئین جانسون خواست تا به این مجموعه بازگردد اما به تازگی،دوین جانسون  این درخواست  وی را رد کرده است

پیش از این گزارش شده بود که ریوز در حال مذاکره برای حضور در اسپین آف هابز و شاو در سال 2019، همچنین در نقشی شرور بود. با این حال، این هرگز محقق نشد، و همچنین شانس گزارش شده او برای حضور در Fast X وجود نداشت. سری Fast and Furious پس از Fast X قسمت 1، 2، و شاید 3 با اسپین آف ادامه خواهد یافت، بنابراین همیشه این شانس وجود دارد که ریوز بتواند بتواند روزی ظاهر شود

Fast X در حال حاضر در سینماها است و اعداد بزرگی را در گیشه به نمایش می گذارد. بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان از دروازه به دست آورد که سومین شروع برتر در تاریخ فرنچایز است.
فیلم سریع و خشن ۱۰ قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران گردد.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *