معرفی بازی Senua’s Saga: Hellblade 2


استودیو نینجا تئوری، در سال 2017 با انتشار یک بازی جدید و خلاقانه به صورت انحصاری برای کنسول‌ پلی استیشن 4 توانست توجه تمامی اقشار مرتبط با بازی‌های ویدیویی را به خود جلب کند. عنوانی که پس از مدتی کوتاه از انحصار پلی استیشن در آمد و پس از چند سال تبدیل به فرانچایزی متعلق به ایکس باکس شد.

 

 

ماجرای بازی Hellblade و استودیو نینجا تئوری، ماجرایی بسیار جذاب است، اما از آن دسته ماجرا‌های تلخی نیست که دنباله‌ای نداشته باشد، چرا که می‌دانیم سازندگان این بازی بازگشته‌اند و در حال توسعه دنباله بازی محبوبشان هستند.

Senua's Saga: Hellblade 2: Insider nennt möglichen Release-Zeitraum

ازی Senua’s Saga: Hellblade 2 یک بازی در دست توسعه است که توسط یکی از استودیو‌های داخلی ایکس باکس، یعنی استودیو نینجا تئوری در حال ساخت است. این بازی که دنباله‌ای برای بازی Hellblade: Senua’s Sacrifice به حساب می‌آید ماجرای سخت و جذاب سائونا را دنبال می‌کند و اینبار دنیایی وسیع‌تر را در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. بار دیگر هنرنمایی و بازیگری نقش سائونا در بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 به عهده ملینا یورگنز (Melina Juergens) خواهد بود تا بتوانیم احساسات و هرآنچه که این بازی قصد دارد رویش تمرکز کند را به بهترین نحو ممکن در چهره و بازی این هنرمند مشاهده کنیم.

Hellblade 2 combat designer: "We're raising the bar" | VG247

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای اولین بار در رویداد The Game Awards 2019 رونمایی شد و نمایی بسیار کوتاه از چهره سائونا با گرافیکی بی‌نظیر را به طرفداران نشان داد. پس از این رونمایی مشخص شد که تیم سازندگان این بازی حالا دوبرابر شده‌اند و حالا به جای اینکه تنها 20 نفر روی این بازی مشغول به کار باشند، بیش از 40 سازنده با استعداد در حال کار روی این پروژه هستند. جالب است بدانید افراد جدیدی که به تیم سازندگان اضافه شده‌اند، کارمندان شرکت اپیک گیمز هستند و یکی از دلایل رخ دادن این اتفاق این است که این بازی‌سازان تسلط بیشتری روی ساخت بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 دارند. بله همانطور که متوجه شدید این بازی در حال ساخته شدن با موتور Unreal Engine 5 است و هر آنچه که در آن مشاهده می‌کنید قرار است بر اساس واقعیت ساخته شود! حتی مناظر و محیط‌های بازی که به نوعی شبیه‌سازی ویژه از کشور آیسلند (Iceland) خواهند بود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *