معرفی بازی Clash Artifacts of Chaos


بازی Clash Artifacts of Chaos شما را در نقش سودو قرار خواهد داد که یکی از استادان هنرهای رزمی است و به‌عنوان گوشه نشینی در سرزمین عجایب زنوزویک زندگی می‌کند. او روزی از روزها با موجود کوچکی آشنا شده و قدرت‌های اسرار آمیزی را پیدا می‌کند.

 

 

او حالا باید نیروهای بیشتری را به سمت خود جذب کرده و به سراغ معشوقه‌اش رود. می‌توانید با تکیه بر تاثیرات فانتزی سورئال و پانک، جهان و تمدن‌های زنوزویک مملو از شخصیت‌ها، موجودات و مناظر جذاب را کاوش کنید. در این سرزمین جذاب پرسه زده و مسیرها، ساکنین و اسرار باستانی بیشتری را پیدا کنید.

می‌توانید مخالفین خود را کنار زده و به سراغ وارد کردن بزرگ‌ترین مشت خود بر پیکره دشمنان خود بروید. حمله کرده، جا خالی دهید و با بیهوش کردن دشمنان خود، سریع‌تر پیشروی کنید. می‌توانید به سراغ تاکتیک‌های منحصر به فرد رفته و برای رسیدن به پیروزی از اشتباهات متعدد اجتناب کنید.

سبک مبارزه خود را سفارشی سازی کرده و در طول ماجراجویی خود، هنرهای رزمی بیشتری را کشف کنید. پیروزی‌های بیشتر سبب می‌شود که ویژگی‌های خود را بهبود داده و حملات خود را هم ارتقا دهید. می‌توانید سبک منحصر به فرد خود را توسعه داده و به سراغ چالش‌هایی با کمک تاس‌ها بروید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *