ویژگی‌های جدید فصل اول سال هشتم Rainbow Six Siege


شرکت یوبیسافت سال هشتم بازی Rainbow Six Siege را با فصل اول آن به نام Operation Commanding Force آغاز کرد. در این فصل یک اپراتور برزیلی جدید به نام Brava به بازی اضافه شد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم. همچنین سازندگان درکنار انتشار به‌روزرسانی‌های مختلف برای ارتقای کیفیت گیم‌پلی، ویژگی جدید MouseTrap را به بازی آورده اند که هدف آن، جلوگیری از استفاده‌ی صفحه کلید و ماوس توسط بازیکنان کنسول بود.

Brava کیست ؟ 

آخرین کاراکتر اضافه شده به بازی از گروه Viperstrike در نقش اتکر می باشد ، براوا یک دختر برزیلی است که خبره در گجت ها و تکنولوژی های بروز می باشد ، دارای تجهیزاتی است که همانند  کاراکتر توییچ به او کمک می کند تا از راه دور بتواند با هک کردن گجت های اپراتور های دیفندر آن ها در اختیار خود در آورده و به آن ها صدمه و بزند و به شما در برد تیم خود کمک کند ، برای مثال فکر کنید که تله های انفجاری اپراتور Kapkan هک شده و در اختیار اتکر ها قرار بگیرد و به محض عبور دیفندر ها از ترپ ، تله منفجر شود .

اپراتور براوا دارای سرعت (speed ) 3 می باشد

 

Weapons & Gadgets

loadout و ست اسلحه و گجت های اپراتور براوو شامل موارد زیر است .

  • Primary weapon: Para 308 Assault Rifle or CAMRS DMR
  • Secondary weapon: Super shorty shotgun or semi-automatic pistol
  • Generic gadgets: Claymore mine or smoke grenade

بازیکنانی که توسط MouseTrap رهگیری شوند، ورودی کنترل‌هایشان با تأخیر زیادی همراه خواهد بود تا در حرکت، هدف‌گیری و تیراندازی با مشکل مواجه شوند. اگر این سیستم تشخیص دهد که همان بازیکن از کنترلر استفاده می‌کند، کاهش سرعت ورودی به مرور حذف خواهد شد و پس از چند رقابت، به‌طور کامل برطرف می‌شود.

از نظر ویژگی‌های گیم‌پلی، فصل جدید بازی Rainbow Six Siege یک سیستم تعویض خشاب جدیدی را به همراه دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد انیمیشن‌های واقع‌گرایانه‌تری هنگام ریلود داشته باشند. درواقع اگر بازیکنان در میانه‌ی انیمیشن تعویض خشاب شروع به حرکت دیگری کنند، تفنگ آن‌ها همچنان خالی خواهد ماند تا در فرصتی دیگر آن را ریلود کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *