تریلر رونمایی از بازی Terminator Survival Project


در جدیدترین اخبار صنعت گیم شرکت Nacon از بازی جدید خود که داستان آن در دنیای ترمیناتور جریان دارد رونمایی کرد. این بازی که Terminator Survival Project نامیده می‌شود یک بازی بقامحور است که شرکت Nacon با انتشار تریلر آن را معرفی کرد.

مشاهده تریلر بازی  :‌

 

در شروع تریلر معرفی بازی Terminator Survival Project شما نابودگر T-800 را مشاهده می‌کنید که پیش از آن در فیلم‌های ترمیناتور شاهدش بودید. درحال‌حاضر اطلاعاتی از داستان و گیم‌پلی این بازی در دست نیست. در بخش توضیحات این تریلر در یوتیوب آمده است که طرفدارها باید در «آینده‌ی نه‌چندان دور» منتظر تجربه‌ی بازی در رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها باشند. طبق این توضیحات، بازی ترمیناتور سروایول پراجکت در زمان عرضه در دسترس کاربران کامپیوتر و کنسول‌ها قرار خواهد گرفت.

آخرین بازی منتشر شده در جهان ترمیناتور، عنوان Terminator: Resistance می‌باشد که یک بازی ویدئویی تیرانداز اول شخص 2019 است که توسط Teyon توسعه یافته و توسط Reef Entertainment در دسترس کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار گرفته است. این بازی به‌خاطر طراحی بصری و صوتی، داستان‌گویی و شخصیت‌ها مورد تحسین برخی از گیمرها قرار گرفت و همچنین در دسامبر 2021 میزبان بسته‌ی الحاقی Annihilation Line شد. داستان این بازی در طول جنگ اصلی که در فیلم‌های The Terminator و Terminator 2: Judgment Day به تصویر کشیده شده است، روایت می‌شود. در نهایت با ما همراه باشید، در صورت انتشار اخبار جدید در رابطه با بازی Terminator Survival Project، بلافاصله آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *