بازی The Gunk


بازی‌های ماجرایی و اکشنی که بتوانند داستان‌های جذاب و سرگرم‌کننده‌ای را نیز روایت کنند، به‌سرعت محبوبیت زیادی نزد بازیکنان به دست خواهند آورد. هرچند برای ساخت چنین عناوینی، سازندگان باید تلاش زیادی به خرج دهند تا تمامی عناصر تشکیل‌دهنده بازی، کامل و لذت‌بخش طراحی شود. بازی The Gunk از استودیو Image & Form عنوانی اکشن و جذاب بوده که روایت داستانی پرعمقی را نیز برای شما آماده کرده است تا ماجراجویی‌هایی سرگرم‌کننده در یک سیاره بیگانه برای خود رقم بزنید.

شما در این بازی کنترل کاراکتری به اسم Rani را در دست خواهید گرفت که یک دلال و تاجر قراضه و ضایعات است و در کنار همکارش Beck وارد سیاره‌ای بیگانه شده است. این سیاره مملو از مناطق مختلف مانند جنگل‌ها، دره‌ها و غارهای وسیع است و توسط انگل خطرناک که شبیه مایع تیره‌رنگی بوده، در حال نابودی است. این انگل که از آن با نام Gunk یاد می‌شود، در حال نابودی سیاره و از بین بردن گونه‌های جانوری و گیاهی‌اش است و حال Rani و همکارش وظیفه دارند که سیاره را از شر وجود آن نجات دهند.

 

گیم پلی بازی ساده و قابل‌درک بوده و با زاویه دوربین سوم شخص طراحی شده است. کاراکتر شما به دستکش مخصوصی دسترسی دارد که توسط آن می‌تواند مایع انگل را اسیر کرده و از بین ببرد. با استفاده از این دستکش، به‌تدریج دنیای بازی را پاک‌سازی خواهید کرد و آن را به شکوه قبلش باز می‌گردانید. بخشی از بازی هم به مبارزه با موجودات و گونه‌های جانوری آلوده خلاصه می‌شود که پس از شکست آن‌ها، همگی آزاد می‌شوند. با پاک‌سازی محیط، می‌توانید از مناظر زیبای سیاره لذت ببرید، آن‌ها را اسکن کرده و از گذشته و تاریخچه آن باخبر شوید. بخشی از جذابیت داستان، تعامل شما و همکارتان است و اختلاف‌نظری که با یکدیگر در این ماجراجویی پیدا می‌کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 version 18362.0 or higher
Architecture: x64
DirectX: DirectX 12 API, Hardware Feature Level 11
Video Memory: 2 GB
Controller: Xbox controller or gamepad

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 version 18362.0 or higher
Architecture: x64
DirectX: DirectX 12 API, Hardware Feature Level 11
Video Memory: 6 GB
Controller: Xbox controller or gamepad

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *