اطلاعات جدیدی از فیلم Pirates Of The Caribbean 6 منتشر شد


تهیه‌کننده Pirates Of The Caribbean 6 اذعان داشته که مراحل ساخت این فیلم هنوز در جریان بوده و 2 فیلم‌نامه برای آن تدارک دیده شده است.

 

 

 

فرنچایز سینمایی دزدان دریایی کارائیب در سال 2003 با عنوان نفرین مروارید سیاه کار خود را آغاز نمود و جانی دپ (Johnny Depp) را به عنوان یک دزد دریایی محبوب به سینما معرفی کرد. با وجود این که بازیگران فرعی این مجموعه همچون کیرا نایتلی (Keira Knightley) و اورلاندو بلوم (Orlando Bloom) در برخی از شماره‌ها غایب بودند، اما جانی دپ در تمامی فیلم‌ها تا سال 2017 به عنوان نقش اصلی حضور داشت.

طی چند سال گذشته شایعات بسیاری حول محور این فرنچایز به گوش رسیده است؛ همانند این که 2 فیلم‌نامه برای دزدان دریایی کارائیب بعدی در دست نگارش است که یکی ریبوتی برای این مجموعه خواهد بود که توسط کریگ مازن (Craig Mazin) ساخته خواهد شد. فیلم‌نامه دیگر نیز پروژه متفاوتی خواهد بود که توسط کریستینا هادسون (Christina Hodson) نگارش شده و مارگو رابی (Margot Robbie) به عنوان نقش اصلی آن در نظر گرفته شده است.

روزنامه ساندی تایمز در مصاحبه با جری بروکهایمر (Jerry Bruckheimer) که تهیه‌کنندگی Top Gun: Maverick را بر عهده داشته است، درباره دزدان دریایی کارائیب 6 صحبت کرده‌اند. بنا به گفته‌های او، آن‌ها هنوز مشغول رایزنی با مارگو رابی بوده و برای جدیدترین فیلم این مجموعه 2 فیلم‌نامه تدارک دیده‌اند.

با این حال بروکهایمر مشخص نکرده که آیا این ۲ فیلم‌نامه متعلق به مازن و هادسون است یا خیر! اگر که اینطور باشد، این احتمال وجود دارد که در کنار فیلم‌نامه تدراک دیده شده برای حضور مارگو رابی، فیلم‌نامه دیگر برای احتمال بازگشت جانی دپ پس از پایان جنگ حقوقی با همسر سابقش در نظر گرفته شده باشد.

با توجه به این که برنامه‌های کاری مارگو رابی هر روز شلوغ‌تر می‌شود، بروکهایمر و تیمش باید هر چه سریع‌تر تصمیم نهایی خود را اعلام کنند. باید دید که چه بر سر آینده Pirates of the Caribbean 6 خواهد آمد و مسیر این فرنچایز به کدام سمت و سو کشیده خواهد شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *